APRENDENDO CON Mª TERESA NEIRA GONZALEZ
TRABALLO POR PROXECTOS VS PROXETOS DE TRABALLO
Un conto non sirve para levar a cabo un proxecto porque pode non ser verdade
Un texto expositivo si que vale para os proxectos. Para amosar e aprender
Prensa, vale ás veces
Metodoloxía científica
Papel da persoa docente
Papel do alumnado
Fases
Fundamental: dossier:
Mural
Libro
Conferencia
Fases (Donna Ogle)
DIFERENCIA NO TRABALLO POR PROXECTOS CUNHA PROGRAMACIÓN CONVENCIONAL
Os temas zurdeen, non se propoñen sempre
Tense en conta o que xa saben e o que queren saber
Deseño aberto e varia no seu desenvolvemento
Os tempos son flexibles aproximadamente
Os erros valoranse positivamente como pasos necesarios no aprendizaje
Priman os procesos
O proxecto é un fin en si mesmo e non unha excusa para forzar a integración de contados
Lengua escrita: hai que ler e hai que escribir
Arte debuxo: forma fundamental de recoller ideas previas
Lóxica matemática, ed. Musical: pode ou non estar dentro
Non existe unha preocupación por cubrir todolos contados en cada proxecto senon máis por desevolver as capacidades necesarias. Relación entre áreas non forzada dase naturalmente
Diferenciar libro uso social del libro de texto
PROPIEDADES DO TEXTO EXPOSITIVO
Función: adquirir coñecementos específicos
Público: diverso o especializado
Autores: normalmente é bibliografía
Léxico: particular r específico dun tema
Categorías gramaticais
Estructura: negrita, índice,..
Tipografía e formato
Modo de lectura
Uso posterior á lectura
Título
Relación imaxe/texto
Soporte
Personaxes: non ten
Temática: todas
1º trimeste non é posible porque teñen 3 anos .No primeiro trimestre: manter actitudes de ointes: lectura de contos, cartas, noticias xornal…
Non organiza todo o currículo por proxectos, intercala proxectos e secuencias didácticas
Facer un proxecto riguroso ou dos ao curso
Papel continuo no encerado
Que saben
Que queren saber
Onde buscamos información
Rincón do proxecto
Organizamos para responder
Lectura previa por profes y seleccionar
Índice: si algunha palabra nos servirá para responder
Reler párrafos breves
Índice ao final do traballo despois de ordear
Recollida de ideas previas por un debuxo
3 anos: pactar con eles o texto. Introducción por partes, non cortar as frases, cada un, unha frase
Repartir: uns escriben e outros debuxan
Lengua: información na lengua que se le para fomentar o bilingüísmo
O tempo
Non enche todo
Un día á semana: conto
Unha vez ao mes: pé de foto
Unha vez ao mes: foto interpretación gráficamente y verbalmente
Poner un marcador no número de páxina
Dossier para casa: Textos + sus dibujos + sus aportaciones
De un proxecto saen secuencias didácticas
Para ser un proxecto ten que ter todas as fases
Senon hai ao final unha materialización non hai proxectos
Secuencias didácticas: matemáticas, música, arte, dramatización, teatro,…
Clasificación dos tipos de textos
Informativos
Enumerativos
Prescriptitos
Expositivos
Literarios
Texto para proxectos os Expositivos: transmitir ou comprender
Reseñas
Biografías
Dossiers
Informes
Descripcións
Libros de texto
Libros de consulta
Artigos temáticos
Etc
Percorrido do punto
Bocetos (debuxos)
Letras móviles (con celo)
3 anos
Con modelo: direccionalidade
4 anos
Sen modelo: dándolles as letras
5 anos
Escribir as palabras directamente. Compoñer o título
Decirlles que busquen a que soa a que soa SEREA, SEAER. Busca a que se parece Sergio
Escribir data
Poesías
1 verso por día ata terminar
Recitado do poema ata que o temos memorizado
Actividades
Memorizar e recitar
Propoñer e escribir título
Ilustrar o poema
Actividades desenvolvemento da escritura
Destacar unha palabra que se repite, a palabra que aparecía 3 veces, 4 veces. 1 ten que recitar e outros contar
VACIADO Y COLOREA
3 anos
Buscar nome de color
4 anos
Buscar letras do seu nome
Pinturas: la pajarita metalizada
No hay comentarios:
Publicar un comentario