APRENDENDO CON ALICIA SOUTO VECIÑO
PROXECTOS+ FICHAS
COMO ORGANIZAR A AULA?
Os espazos e os tempos
Dividir tempo
de búsqueda
De lectura
De escritura (recuncho da profe)
Por parellas
Individual
Lista dos que van ca profe
Moitos recunchos ao mesmo tempo
O que aprenderon ese día contarllo aos demais
Recunchos autónomos
1º recunchos
2º fichas
Horario
1º rutinas
2º AL
3º calendario para cada un e anotalos e o final contan días de chuvia
4º 30 minutos nos recunchos
5º fichas
6º merendar
7º xogo
8º recunchos
9º proxectos
Varios proxectos abertos
Lectoescritura
Matemáticas
Contos e adiviñas
Plantas
Irlanda
A caixa de luz: cristal con papel vexetal con fluorescente
Escribimos
Para non esquecernos
Para lerllos ás familias
Non todos teñen que escribir
PLANIFICAR COA FAMILIA
Toma de contacto;
na matrícula (maio/xuño)
toma de contacto:
3º trimestre invitacións ás festas ou eventos
entrevista individual (3 anos)
Setembro explicarlles
O xeito de traballar
as fases da lectura
Matemáticas
Proxectos
Como pedir que colaboren
A importancia de que dende a casa se valore e respete o que aquí facemos
entrevista colectiva (3-4-5 anos)
contar proxectos que quero levar a cabo, eso non quita que haxa máis proxectos propostos polas familias.
Decirlles a base dos proxectos pero deben manter o segredo e non decirllelo aos seus fillos
TRABALLAMOS A LECTOESCRITURA A TRAVÉS DE
A lectura de contos
Proxecto de contos e princesas
Os números da nosa vida
Comparar
Pesos
Medidas
Datas
Tallas
Grabadoras nas asambleas
No hay comentarios:
Publicar un comentario